CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 6 mars 2009

Rättegången

I tisdags och onsdags satt jag hela dagen i en rättssal angående misshandeln på min lillebror och jag måste säga att det inte kan vara lätt att döma i den. Fyra personer = fyra olika berättelser. Alla skyller på varandra förutom den yngste killen som tar på sig allt men säger att det inte skulle varit så farligt. När de visade bilderna på hur min bror såg ut när han kom in på sjukhuset fick jag verkligen tårar i ögonen. Det såg ut som om han hade brännskador på hela huvudet för man såg ingen hud, det vara bara blod överallt. Och på bilderna från där han hittades var det en ordentlig blodpöl och det hade stänkt långt upp på väggen. Jag hoppas verkligen att det är min bror de tror på nu, de andra har ju i alla fall allt att vinna på att ljuga.

0 kommentarer: