CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 15 februari 2009

Blondes have more fun

Ja jag vet, det gick inte så länge. Jag håller jag på att försöka bli blond igen. Just nu är jag kycklinggul men ska färga en sista gång i morrn. Sen får det bli som det blir. Vågar inte mer för då trillar väl allt hår av eller nåt.
Jag har ju haft typ den frisyr jag ville ha ett litet tag nu men redan tröttnat. Det är riktigt krångligt att ha löshår i och det trasslar sig alltid. Mitt nya mål är en frisyr liknande den Robyn har. Eller ungefär så som jag hade i somras fast med en tydligare kant. Hittade ingen jättebra bild på Robyn men tänk denna utan stenarna på sidan. Och luggen nedåt. Jag kommer dock aldrig kunna orka ha den långa luggen hon har då jag tycker det är asjobbigt när den hänger i ögonen. Men däremot vill jag ha längre lugg än vad den är nu. Var ju så smart så jag klippte den kort förra veckan. Men det är lätt att vara efterklok.


Bilden är lånad från blogg.svt.se

Just nu är klockan halv sex på morgonen och jag längtar hem till min säng. Om en och en halv timme är det dags att bege sig hemåt. De sista timmarna innan man slutar är riktigt dryga. Och inget är det på TVn heller.

0 kommentarer: