CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 20 februari 2009

Suck...

Det gick ju väldigt bra. Jag kan inte säga att jag ska sluta äta onyttigt för då blir jag genast sugen på allt. Det är nog bättre att ta det lite i taget, en måltid tex. Då kan jag lura mig själv med att: jag får äta nåt fett sen, och sen inte göra det då heller. Det sket sig i alla fall när Maken kom hem igår och frågade om jag ville ha pizza. Jag är aldrig sugen på pizza men igår var jag självklart det. Men jag åt bara en halv i alla fall. Sen blev det resten till matlådan nu i kväll. Sitter nu på jobbet och är sugen på chips och ostbågar och allt möjligt. Men som tur är så tar jag mig ingenstans.

1 kommentarer:

Unknown sa...

*skrattar* det är kanske det som är den bästa dieten för dig då! Att jobba alltså!!! *skrattar*