CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 11 juni 2009

Nytt löfte

Jag och J har bestämt oss för att gå ner 10 kg tillsammans, eller ja var för sig men samtidigt, eller nåt. Ni förstår vad jag menar. När vi har lyckats med det ska vi åka på Spa och göra behandlingar. Men vi tänkte ha ett litet delmål också vid fem kg men kan inte komma på nåt bra. Denna gången är det ingen bantningskur jag prövar utan det är helt enkelt att motionera mer. Och än så länge så visar vågen på två kg minus. På väg i alla fall. Det har hittills mest blivit långa promenader och nån enstaka joggingtur, och även liite mindre portioner med mat. Nu ska jag ju dock ha tre veckors semester som börjar med en helg i Göteborg där vi b.la ska gå ut och äta, så vi får väl se hur detta håller i sig.

2 kommentarer:

L y c k a sa...

Skönt att vara två med samma mål. Ni kommer att fixa det här tror jag, ni får uppmuntra varandra.

Kramar

Hur har du det till veckan???
Du kan väl höra av dig.

Unknown sa...

Vi är superduktiga tycker jag! Även om vågen inte visar på ett endaste litet gram minus för egen del! *skrattar* Kanske bättre att erkänna att i vår du är det DU som är duktig!!! Men jag kommer allt snart jag med!

P.s Bloggen är på G igen! Välkommen!