CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 29 juni 2009

Ska jag våga

Jag hade planerat att besöka Rallycrossen i Höljes i år för första gången. Som gammal Torsbybo är det nästan en skam att aldrig ha varit där. Men nu har mina färdkamrater dragit sig ur bägge två. Lite deppig för detta då jag inte kommer att hinna göra nåt kul denna sommar då jag börjar jobba på måndag. Men nu har jag blivit medbjuden till Power meet i Västerås, något jag absolut inte skulle kommit på själv att åka till men som verkar vara rätt kul. Nu är det ju då så att de andra fyra i bilen är två par. Snacka om femte hjulet! Jag skulle t.o.m bli tvungen att dela tält med två av dom, i tre nätter. Så jag har inte riktigt bestämt mig. Men samtidigt är jag ju inte den som bangar för en fest heller, och det lär det ju vara. Som min lillebror uttryckte sig, - du blir ju så fjortisfull att du har kul vart som helst. Och det stämmer ju rätt bra. Måste bara hitta hundvakt från torsdag till fredag i så fall. Hmm... jag har visst nåt att fundera över nu.
Återkommer när beslutet är taget.

1 kommentarer:

Jenny sa...

Eller så kan du hänga med mig & hälsa på Maria i helgen.:-)