CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 4 juni 2009

Lappsjuk

I går pratade jag inte med en enda människa IRL (för er som inte hänger med så står det för In Real Life, hihi) det blev några telefonsamtal och prat med några via msn bara. Därför var det i alla fall något positivt med att jag skulle på cellprovskontroll i morse. Annars är det inte särskilt trevligt att gå dit. De senaste åren tycker jag att jag inte gjort nåt annat än att hänga på vårdcentraler och sjukhus. För åtta år sen hade jag knappt varit inne i någon av delarna. Förutom när jag var typ fyra år och låg på sjukhus för hjärnskakning då min styvfarfar tappat mig i golvet med huvet före. Det är inte så illa som det låter, det var mitt eget fel. Jag klättrade nämligen på allt när jag var liten, även på människor, men mest på dörrkarmar. Idag kan jag inte förstå hur jag gjorde, men jag har tillbringat mycket tid sittandes uppe i ett hörn.

På lördag ska jag titta på Sven- Ingvars, men det struntar jag egentligen i, huvudsaken är att jag får dricka öl. Det var nämligen länge sedan jag var ute nu, det blir väl så när man jobbar helger, så jag är rejält partysugen. Jag hoppas på bra väder bara för det är nämligen ute. Det är såna fester som brukar vara roligast så jag ser verkligen fram emot det. Jag har ju mycket prat att ta igen oxå efter en ledig vecka ensam hemma. Stackars dem jag hamnar bredvid =)

0 kommentarer: