CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 31 maj 2009

Sömnbrist

Sitter på jobbet och ska göra sista natten för denna helgen. Efter denna helg är jag ledig fem helger på raken. Att jag även är ledig fyra veckor av de närmaste fem var inte så noga, det är helgerna som räknas =) Söndagsnätterna brukar vara de enklaste nätterna att jobba eftersom då har maken åkt till Norge och det är ingen, oftast inte i alla fall, som är ute och festar. Men denna vecka är det jobbigare, dels är maken hemma då normännen inte tagit bort annandag pingst som röd dag och dels har jag slarvat väldigt med sömnen denna helg. Jag har gått upp runt elva, vilket är lite tidigt då jag lägger mig vid halv åtta, men jag kunde inte sova bort det underbara vädret. Det får vara värt det att vara lite trött, eller rättare sagt hasa runt som en zombie. Det är i alla fall tur att mitt jobb innebär att jag sitter ensam och tar det lugnt.

1 kommentarer:

Emma sa...

Ujuj! Hur orkar du sova så lite? Men förstår dig..inte lätt att sova när solen skiner utanför! Förhoppningsvis har du fått sova ikapp nu när du är ledig. Tråkigt att det skulle börja regna då ra!

Kram på dig