CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 13 maj 2009

Dödssjuk

Jag hatar att vara förkyld, det är verkligen såå synd om mig när jag är det. Jag är likadan som karlarna. Men jag tänker inte bara ligga här hemma och tycka synd om mig själv i alla fall. Jag ska åka in till stan sen och få inviga mina nya skor, de från skopunkten med lite humanare klack på. Ja jag ska ju inte bara gå runt i dom då utan även träffa en kompis och ta en fika. Jag får lite lappsjuka här ute på landet då jag är ledig länge och maken är i utlandet och jobbar. Det kan gå en hel dag utan att jag ens pratar med nån. Så jag tar varje tillfälle att få åka in till stan och se lite människor.

1 kommentarer:

Emma sa...

Tack för trevlig fika! Hoppas du hade en trevlig kväll o att du int eblivit altl för sjuk!

Kram kram