CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 9 maj 2009

Mina senaste fynd

Jag har kollat på dessa snyggingar från Nelly länge nu och velat beställa dom men aldrig kommit mig för. Nu skulle jag göra slag i saken förra veckan och upptäckte att det bara fanns 42 or kvar. Kunde ändå inte släppa dom utan gick in och kollade igår och då stod det att de fanns i storlek 40. Jag har 39 vanligtvis men tänkte att det borde gå ändå, läste då recesionerna som köpare skrivit och där stod det att de var små i storleken. Vilket var perfekt så jag beställde ett par. Nu är det dock klackar på 11 cm vilket jag vid det här laget borde ha lärt mig att jag inte orkar gå i någon längre stund men de är ju så sjukt snygga. Jag får väl ha dom vid tillfällen då jag sitter mycket.


Finella SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Bilden är lånad från www.nelly.com
Men nu var vi på Skopunkten i dag och då hittade jag de här som inte är riktigt lika snygga men väldigt bekväma. Jag skulle verkligen kunna gå ut och dansa i dem. Vilket egentligen borde vara det viktigaste. De är ju fortfarande väldigt snygga så jag slog till även på dem.

Bilden är lånad från www.skopunkten.com

Det blev även detta par till i höst. Bägge ser riktigt plastiga ut på bilderna men är snyggare i verkligheten.


bilden är lånad från www.skopunkten.com

Nu är det så att jag har lite dåligt samvete för det hela kommer att sluta med att jag har tre par skor som är ganska lika varandra och jag kommer inte hinna använda alla så värst mycket. Men nu råkar det vara så att det är skor som är mitt beroende här i livet och jag blir riktigt glad när jag får köpa mig ett nytt par. Och jag har spenderat ungefär lika mycket på dessa tre par som många gör på ett.

1 kommentarer:

Jenny sa...

Klart du ska unna dig!:-) Särskilt när du köper så billiga så ska du inte ha dåligt samvete!