CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 18 maj 2009

Fuskar lite

Jag är så tråkig idag och har verkligen inget att säga så jag kör en fyllerigrej.


1. Hur gammal är du om fem år : 33, har ju inte fyllt 29 än så.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? : Den enda jag har sett idag förutom min brukare är Tyke
3. Hur lång är du? : 165 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? : Såg Djävulen bär Prada när jag jobbade i natt.
5. Vem ringde du senast? : Marina
6. Vem ringde dig senast? : Anders
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? : Hej! Du behövde säkert din skönhetssömn :-) Det löste sig, åker på torsdag istället. Allt väl med er då? Kram
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? : Det beror på den man kontaktar, vissa är det enklare att skicka sms till men de närmaste föredrar jag att ringa.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? : De har aldrig varit gifta men heller aldrig varit tillsammans så länge jag minns.
10. När såg du senast din mamma? : I tisdags.
11. Vilken ögonfärg har du? : Blå
12. När vaknade du i dag? : Gick och la mig vid en halv åtta i morse och vaknade efter två nån gång.
13. Vilken är din favoritjulsång? : Nu är det jul igen med Just D
14. Vilken är din favoritplats? : Oj vad svårt, det är ju olika men Mombasa var otroligt vackert. Eller hela Kenya var ju det iof.
15. Vilken plats föredrar du minst? : I närheten av en spindel.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? : Jag hoppas att jag är nöjdare med livet i alla fall.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? : När jag drömde att det bodda troll under mormor och morfars trapp upp till övervåningen.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? : Det tyska bidraget i Eurovision song contest.
19. Hur stor är din säng? : 160 cm bred, hur lång vet jag inte, standard.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? : Utan, om inte trosor räknas.
22. Hur många kuddar har du i sängen? : Vi har fyra tillsammans.
23. Hur många landskap har du bott i? : Värmland och det som södra Stockholm ligger i :-).
24. Vilka städer har du bott i? : Torsby, Karlstad, Kil och Stockholm
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? : Skor såklart.
26. Är du social? : Ja det tror jag nog.
27. Vilken är din favoritglass? : Choklad.
28. Vilken är din favoritefterrätt? : Allt med choklad.
29. Tycker du om kinamat? : Ja, mm jordnötssås.
30. Tycker du om kaffe? : Ja jag har ju lärt mig att göra det på gamla dar. Helst en vaniljlatte dock.
31. Vad dricker du till frukost? : Oboy, mer vuxen än så har jag inte blivit.
32. Sover du på någon särskild sida? : Har alltid ansiktet ut mot rummet så det beror på hur sängen står eller vilken sida av sängen jag sover på.
33. Kan du spela poker? : Ja men inte särskilt bra.
34. Tycker du om att mysa/kela? : Vem gör inte det.
35. Är du en beroendemänniska? : Ja det tror jag nog.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? : Nope
37. Vill du ha barn? : Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? : Engelska och lite Tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? : När jag låg i magen. Var ju tvärtemot redan då och kom med fötterna först.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? : Om det är äckliga maneter i havet så föredrar jag en pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? : Skor och kläder.
42. Äger du dyrbara smycken? : Nej.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? : Gossip girl, NCIS, The mentalist, One Tree Hill, Ugly Betty, Project runway, Grey's Anatomy bla. Jag sitter ju ensam hemma på kvällarna.
44. Kan du rulla med tungan? : Ja men inte så där coolt som Lilla J kan.
45. Vem är den roligaste människan du känner? : Hanna L tror jag.
46. Sover du med gosedjur? : Nej om inte Tyke räknas.
47. Vad har du för ringsignal? : Spider Pig med Homer Simpson.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej tror inte det.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? : En sån där liten torkhängare till strumpor.
50. Flirtar du mycket? : Ja det händer.
51. Kan du byta olja på bilen? : Nej det är väl det man har karlar till ;-)
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? : Nej, peppar peppar...
53. Vilken var den senaste boken du läste? : Jag läser två just nu, This charming man av Marian Keyes och den senaste av Tursten.
54. Läser du någon dagstidning? : Ja NWT på jobbet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? : Nej
56. Dansar du i bilen? : Lite grann ibland men jag sjunger mest.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? : Mix Megapol tror jag det var.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? : Min signatur.
59. När var du i kyrkan senast? : När Matti konfirmerades kanske.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? : Anna Åkerlund tror jag.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Tre nätter kanske, men spenderade fyra veckor under en pressenning på ett busstak.

1 kommentarer:

Emma sa...

Haha! Mycket skojigt vetande där!! :-)