CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 9 maj 2009

Som utlovat

Jag vet att det nu är länge sen som jag lovade att lägga ut bilder på min nya frisyr. Men på grund av min lathet har jag dragit mig för att göra det. Först hämta kameran och sen vara tvungen att lägga in bilderna i datorn har verkat som ett alldeles för stort projekt. Fram tills idag då jag bestämde mig för att ta tag i det. Och jag lyckades till slut, men jag är nu helt färdig och utmattad. Som ni ser så är frisyren ganska identisk med den jag hade förra sommaren. Snaggen är dock i behov av en rakning igen och jag har flyttat benan från den vänstra till den högra sidan. Något som ingen utom jag märker, inte ens maken. Fast han såg ju inte att jag hade klippt mig över huvud taget i och för sig.

Här ser ni även den ena av mina nya piercingar, vilka gör att jag får smilgropar när jag ler.
När jag nu idag är så duktig och tar tag i saker så ska jag även skicka in lite arbetsansökningar. Har ju bara jobb fram till den 8 aug och efter det verkar det helt kört. Kommunen har bestämt sig för att göra sig av med sina vikarier och startat en pool med fast anställda. Och stämpla får jag ju heller inte göra då jag inte skrivit mitt examensarbete, Så risken är ganska stor att jag måste flytta på mig i höst. Det blir nog möjligen så att jag följer efter maken till Oslo där arbetsmarknaden är något bättre än här i Värmland

2 kommentarer:

Jenny sa...

Eller så skriver du klart ditt examensarbete...:-)

Emma sa...

Usch! Jobbmarknaden är inte rolig just nu! Men sjukt snygg frisyr!!