CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 13 augusti 2008

Bantning och shopping

Jag har ju som sagt inte direkt storlek small, och trots att jag egentligen inte lider av det så mycket så har jag bestämt mig för att göra nåt åt det. Tänkte få en liten kickstart så jag började med måltidsersättningar idag. Smakar päckel och jag blir inte mätt av det men vad gör man inte för att komma i sina nya Acne L.U.V jeans jag köpte på rean. De var två storlekar större än ett par av mina andra Acnejeans men ändå såå trånga. Men nu har jag ett mål i alla fall. Tänkte gå över till GI efter att den här kuren är slut, kanske man inte går upp allt direkt igen.




Var ledig igår och då spenderade jag så klart dagen på stan med att shoppa. Och slösa bort mina sista pengar. Men vad ska man ha det till, då är det ju bättre att ha nya plagg i garderoben ;-)


Det blev bl.a en ny skinnjacka, har redan en brun men ville även ha en svart




















och en kjol






























och en spetsbody













Har även ett par nya skor som väntar på att användas. Min käre söte man köpte dom åt mig i söndags innan han åkte och jobbade.









1 kommentarer:

mademoisellej sa...

Åh, har du köpt en svart skinnjacka nu! Very avis!!!
Länkar hit från min blogg om det är ok?