CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 31 augusti 2008

Kopia eller original?

Jag har tittat på dessa stövlar i över ett år nu och vill så gärna ha dem. De kommer från Acne och kostar (endast) 3500 kr. Då den summan är lite för hög för mig har jag letat efter ett par liknande.



Jag hittade dessa på Skopunkten för 399 kr och de är de mest lika hittills. Skillnaden är att klacken är smalare och skaftet är inte lika stort. Att skaftet glappar är det jag tycker mest om med de från Acne så det är därför jag inte har inhandlat de från Skopunkten ännu. Ska nog fortsätta drömma om Acnestövlarna ett tag till.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Köp inte de billigare.. Man ångrar sig bara om man går på substitut är min erfarenhet! ;)

mademoisellej sa...

Håller med Lilla J! Du har ju tittat på Acne-stövlarna i över ett år nu, så det är ju dom du verkligen vill ha. Tänk känslan den dagen du äääntligen får ta dom på dig! =D

cojja sa...

Men de från skopunkten är faktiskt snygga, och inte så där glansiga som de ser ut att vara på bilden.