CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 16 augusti 2008

Jobb jobb jobb... och kräftor

Hela den här sommaren när de flesta har varit lediga har jag jobbat. Har nu lite mer än en vecka kvar av mitt sommarjobb och sedan vet jag inte vad som händer. Förhoppningsvis ringer de från en maaassa dagis och vill ha just mig som vikarie. Men det ska bli skönt att i höst få vara ledig på helgerna igen. De sista veckorna känns det som om jag verkligen inte har gjort något annat än att jobba. Jag är nu så sugen på att gå ut och dansa på BMB i morrn, men eftersom jag lyckats bli ledig på söndag så jobbar alla andra i stället. Får se om jag lyckas lura med nån stackare, får berätta mer om det i morrn. Men för att försöka behålla nån form av ett liv (förutom jobb) så var vi hos ett par nära vänner ikväll och åt kräftor ikväll. Återkommer med bilder och detaljer i morrn. Dessutom besökte jag och vännen J frissan, så nu är jag RIKTIGT korthårig. Lägger även ut bilder på det i morrn. Ska sova nu eftersom jag, konstigt nog, ska jobba i morgon.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag hade verkligen jättetrevligt! Tack!

mademoisellej sa...

Du som var så himla fin i håret! Väntar med spänning på bilden!=)