CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 28 augusti 2008

Nya batterier

Som sagt tar det ett tag för mig att köpa en ny kamera så jag har satt i nya batterier i den gamla. Räcker kanske för att ta några bilder i alla fall.

Eftersom jag planerar att spendera en del av helgen i sängen ;-) så tog jag med mig min lillebror ut till IKEA idag för att köpa nya snygga och framför allt billiga sängkläder. Snygga fanns det och billiga också men några snygga billiga gick inte att hitta. Så det blev ett par snygga dyra istället. Så här fint blev det när jag bäddade med dem:


Det är så där härligt silkigt materiel som det brukar vara på hotell. Hoppas man sover skönt i dom nu oxå.


Jag har varit riktigt duktig den här veckan. Dels har jag gjort min plikt till samhället genom att vittna i en rättegång. Det gick bra fast jag var nervös. Dels har jag nästan bara spenderat pengar på hemmet eller maken. Jag köpte en jättesnygg jacka till honom igår som han ska få nu idag när han kommer hem. Helt utan anledning, bara för att jag är så snäll :-)













Förutom sängkläder har jag även inhandlat två buketter av mina absoluta favoritblommor, ringblomma. Den här buketten står i hallen så man ser den direkt man kommer in i lägenheten och kanske blir lite extra glad.




Men jag har ju inte helt kunnat låta bli att handla till mig själv. Hittade nämligen ett par skor som jag gått och suktat efter sen tidigt i våras. Tyckte att de var lite för dyra men nu var de på halva reapriset: 124,50:- och det var inte ens en tiondel av vad jag betalade för makens jacka.




Jag är verkligen inne på nitar just nu och håller på att tillverka ett skärp liknande det Carrie har i sex and the city filmen. Har dock inte fått tag på lösa nitar, det finns inte i hela vår lilla stad. Hoppas att jag kommer iväg till Stockholm snart så jag får göra klart det.

1 kommentarer:

mademoisellej sa...

Åh, presenter som man bara får sådär i överraskning utan anledning är dom roligaste att få! :)

Roligt att få se bilder igen av dina fynd! =D