CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 19 augusti 2008

Inget hus men radhuslägenhet

Så bär det av till Kil då, och snabbt verkar det som. De som har kollat på lägenheten hittills har velat haft den så snart som möjligt. Väntar nu på att hon som ringde först ska komma och kolla på den. Hon har första tjing då hon ringde först. Har en hel hög till som vill komma och kolla så jag vet inte varför jag var orolig att vi inte skulle bli av med den i tid.
Anledningen till att det inte blev nåt hus är att hon ville sälja det istället för att hyra ut det, och så fint var det inte att jag ville köpa det. Men lägenheten vi ska flytta till känns nästan som ett hus. Vi har inte berättat nåt för våra föräldrar ännu, de blir bara sura. Vi tänkte skicka ett flyttkort när det är klart, tihi!
Anders föräldrar har hjälpt oss vid varje flytt så jag tänkte att de skulle slippa nu, de är snart mitt uppe i sin egen.

Varför jag inte lagt upp några kort på ett tag beror på att vår kamera är knäpp, den slukar de nya batterierna jag sätter i på fem minuter. Och jag har ännu inte installerat mobilprogrammet på denna dator. Ska försöka göra det senare idag.

1 kommentarer:

Unknown sa...

Gör det! Jag saknar dagens outfit!! Tihi...