CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 17 augusti 2008

Husvisning

Idag får vi förhoppningsvis åka och titta på ett hus som skulle hyras ut. Det är inget bestämt ännu men hon skulle ringa i eftermiddag och då hoppas jag att vi får komma och titta. Eftersom maken jobbar borta under veckorna måste vi vänta tills på fredag annars. Och om vi inte får det har vi chans på en radhuslägenhet som vi måste bestämma oss om så fort som möjligt. Jag vill absolut flytta till nåt större och gärna ha en trädgård, men samtidigt är det väldigt bekvämt att bo mitt i stan. Lite farligt också förstås, med mitt shoppingbegär. Ska dra ut Anders på stan snart och se om de har fått in några nyheter sen jag var där sist. Är väldigt sugen på att köpa en ny hatt. Jag älskar hattar och har gått i det hela sommaren, men behöver en ny, tjockare nu inför hösten. Har sett en jättesnygg på H&M men skulle önska att den vore svart istället för mörkgrön. Ska gå dit och prova den igen och se vad maken tycker. Dessutom har jag cravings för en vaniljlatte på Waynes, men det är den tiden i månaden nu som man får ha det. Skyller även på det angående gårdagens Toblerone, vilken jag inte ens har smakat på ännu.

0 kommentarer: