CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 18 december 2008

Den lilla svarta

Jag hittade denna snygga klänning på halva priset på Gina Tricot i tisdags. Den var jättesnygg på (lägger ut en bild när jag ska ut och dansa nästa gång), hade en dragkedja (vilket är väldigt inne nu), var precis lagom kort och...


... den var väldigt snygg bak i ryggen. Att den sedan kostade 99 kr är inte heller helt fel. Jag längtar efter att få använda den. Har inte varit på månen på länge nu så nu är at dags snart.

Apropå klänningar så fick jag en snilleblixt förut. För tre år sedan fick jag en jättefin klänning i julklapp av maken men efter ett tag så blev den för liten. Jag lånade ut den i somras och fick tillbaka den för ett tag sen och eftersom många frågar mig om jag har gått ner i vikt (trots att jag inte gjort det) så bestämde jag mig för att prova den. Och halleluja den passade. Så nu har jag en klänning att ha på nyår utifall man skulle få nån inbjudan. Som det ser ut nu så får vi sitta hemma själva. Det är konstigt men jag kan även ha jeans nu som jag inte kunnat ha på flera år. Fettet kanske har flyttat på sig på nåt sätt.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Muskler väger mer än fett och ni har ju börjat springa nu... =D