CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 5 december 2008

Utmanad

REGLER

1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 FAVORITPROGRAM (som går på TV just nu)

1. Brothers and sisters
2. Grey's anatomy
3. Gossip Girl
4. One tree hill
5. Desperate housiwifes
6. Dirty sexy money
7. Ugly betty
8. Scrubs

8 SAKER JAG GJORDE IGÅR

1. Firade min bror som fyllde 23
2. Fikade med A och J och deras "bebisar"
3. Köpte nya jeans
4. Åt lunch och gick på stan med R
5. Vaknade upp på E's soffa efter en kväll på Harrys
6. Spelade mitt nya Raymanspel på mitt DS
7. Handlade på Willys
8. Råkade slå till maken på hans nygjorda tatuering

8 SAKER JAG SER FRAM EMOT

Kortsiktigt sett:

1. Att få lön för första gången på länge
2. Jul
3. Att få åka till Askersund och äta julbord
4. Shoppa i Stockholm i mellandagarna
5. Makens 30 årsfest
6. Vännerna M och A's bröllop
7. Att få göra klart min tatuering
8. Att få se om ett besök i Örebro ger något resultat

8 FAVORITRESTAURANGER

1. Pråmen
2. Arena
3. Tom Yam
4. Vedugnen
5. Sibylla
6. Sushistället i stan
7. Waynes coffee
8. Carstens

8 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA

1. DK's Be delicious (som varje år)
2. Att få göra konstnaglar
3. Ett par köra bil vantar
4. Ansiktsbehandling eller massage
5. En fuskpälsjacka
6. En Engelsk bulldogvalp
7. En rosa dator
8. Pengar

JAG UTMANAR
Alla som vill

0 kommentarer: