CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 30 december 2008

Resultat nummer... jag vet inte

Så här ser jag ut som brunett. Det är roligt att göra en så dramatisk förändring. Från vitt till nästan svart. Och i morgon ska jag göra naglar, har längtat efter det länge och nu ska jag äntligen få bli lite fin till nyår. Även om vi ska vara mitt ute i skogen och fira det.
I går gjorde jag och maken årets största tabbe. Vi hade varit hos ett par vänner och när vi åker därifrån och hade kommit ett par hundra meter frågar Anders: är Tyke med? Och det kom jag ju på direkt att det var han inte. Vi hade glömt honom lös i deras trädgård. Det blev att snabbt vända och när vi kom tillbaka satt den stackarn på trappen och ville in. Det var väl en åtta grader kallt ute så han ville inte vara ute själv som tur var. Han hade kunnat hinna långt på de tre minuterna annars. Det första jag tänkte var att det är nog tur att vi inte har några barn i alla fall. Tyke kan ju åtminstonde inte berätta för nån.

3 kommentarer:

Emma sa...

Gööör snyggt tycker jag! Du passar asbra i både svart å vitt! ;-)

Glömma Tyke!! Yes! Äntligen har jag hittat en person som är mer disträ än vad jag själv är..;-)
Halleluja!! :-D

Anonym sa...

cool friss! Men stackars Tyke! Ja, det är ju tur att han inte kan berätta för någon ;) Ha det så skoj imorgon! GOTT NYTT! KRAM Lisa.

PysselPyret sa...

Hej, det blev ju riktigt snyggt. Ha så kul ikväll och så får ni ha ett riktigt Gott Nytt År!!!!