CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 28 december 2008

Kunde inte låta bli

Jag har gått och tänkt på att färga håret mörkt ett bra tag nu, och jag har svårt att släppa något som jag har blivit nyfiken på. Så efter att ha blivit lovad av ett proffs att det går att få blont igen så bestämde jag mig för att bli brunett. Men det blev inte riktigt som det stod på paketet, det blev svart. Inte riktigt som planerat alltså. Jag får lägga ut en bild på resultatet i morrn. Det blev ju en förändring i alla fall.
Nu verkar det som om vi har planer till nyår också. Vi slipper kanske sitta hemma själva och stirra på varann. Det kanske blir en tur upp till Sunne istället. En kompis till en kompis ska ha en liten fest. Nu hänger det bara på om kräket får följa med (återigen hunden, inte maken).
Jag får reda på mer detaljer i morrn. Nu ska jag återgå till min favorittrilogi, och min favoritalv.

4 kommentarer:

Emma sa...

SKa ni också till Sunne i Nyår? Någon man känner? Det är ju nästan så vi möts då! :-D
Har vi samma favoritalv kanske??:-D

PysselPyret sa...

Nu får du allt lägga upp en bild snart så man får se resultatet :-)

cojja sa...

Johan Carlsson tror jag han heter som vi ska till. Är inte från Sunne från början. Fick nyss reda på att han bor två mil söder om Sunne på Ö Ämterviksidan. Så vi ska inte riktigt upp till Sunne då.
Jag har en bild på Legolas i plånboken tom :-D Jag vet att jag är töntig.

Emma sa...

Nej..det är coooolt!! Jag hade en bild på kylskåpet förr!! I löv Legolas! Om han dök upp i egen hög person lovar jag att det skulLE bli fight!!:-D
Tror jag vet vem det där är! Hoppas ni får trevligt!