CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 9 december 2008

Sista måltiden

Eftersom jag jobbade hela helgen blev det latmansmat i söndags. Men efter att ha ätit upp min pizza med extra ost kände jag att det får vara nog för ett tag. Vi ska åka upp till Sälen i april och då tänkte jag kolla in det nya badhuset. Därför ska jag bli smal och snygg tills dess (försöka duger ju i alla fall) :-) Så nu har jag ätit så lite som möjligt i två dagar och kom dessutom precis hem...


...från en 45 minuters spring/promenadtur. Då blir man så här svettig.


Men det känns väldigt skönt nu i efterhand i alla fall. Det tråkiga är att jag inte kan hålla mig ifrån vågen. Jag kollar hela tiden och det går ju inte riktigt så fort. Än så länge har det inte hänt nånting alls :-(


2 kommentarer:

Unknown sa...

*skrattar* Du är allt duktig du! *avis* Kraamar

Emma sa...

Vad söt du är som svettis!!

Jag tycker i alla fall att du duger bra som du är!

Fika snart?

Kram på dig