CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 14 december 2008

Och svaret blev...


... blondin. Jag satt i går natt och provade olika frisyrer på datorn med hjälp av ett foto. Och insåg att jag var väldigt tråkig som brunett. Så nu är jag lika blond som innan jag försökte bli orange. Och i morgon ska jag klippa mig. Har hittat en ny frisyr nu som jag ska försöka spara ut till. Agyness Deyns frisyr är jättefin på henne men på mig blev den rätt tråkig. Jag såg ut som en vanlig Svensson, och det går ju inte :-)

Detta är mitt nya "projekt"

Bilden är lånad från www.haircutsfashion.com/2008_02_01_archive.html

Som ni ser så måste jag spara ut luggen tillbaka och även håret i nacken. Vilket antagligen betyder att jag tröttnat på frisyren innan jag hunnit få den. Men jag ska försöka i alla fall.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker att du har fattat rätt beslut, du passar i ljust hår.