CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 6 oktober 2008

En ny människa

Det känns nästan som om jag är det i dag. Känner mig piggare, gladare och mer fylld av energi än på länge. Det känns som om jag skulle klara det mesta. Till skillnad från igår då jag inte lämnade sängen många timmar, förutom att tala med ulrik då förstås :-) Om det är så att man mår som man förtjänar måsta jag ha gjort något riktigt illa i lördags. Jag har dessutom rejäl träningsvärk i baksidan av låren. Det är nästan som ett träningspass att gå ut och dansa. Tyvärr består ju dock kvällen också av ett rejält intag av kalorier. Som den obligatoriska hamburgaren på väg hem. Den åt jag dock inte upp i lördags natt utan blev frukost i går istället, det låter äckligt men var helt ok. Min duktiga man hade lagt den i kylskåpet. Däremot var inte stripsen särskilt goda dagen efter, det behöver man väl kanske inte vara ett geni för att räkna ut heller. Men som sagt så känns det verkligen som en nystart idag och det underbara vädret kansker hjälper till lite. Sen ser jag verkligen fram emot att få åka och fortsätta min tatuering om en vecka precis. Måste ha hittat eller köpt en ny kamera då så jag kan lägga ut en bild direkt.

Varför slutade de sälja de där sakerna som svarade när man visslade på dem. Grejen man hade på nycklarna som var så populära på 80-90 talet. Jag skulle behöva en sån på alla mina grejer. Då kanske jag inte skulle tappa bort saker hela tiden.



Den här bilden ger er en idé av hur min nya tatuering ska se ut ungefär




Jag är även jättesugen på att göra en sån här på benet. Men det får bli en annan gång


0 kommentarer: