CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 4 oktober 2008

En skön lördag

I dag har jag varit riktigt duktig faktiskt. Har rensat alla rabatter och planterat ut de växter som jag hade i krukor på balkongen. Det var riktigt mycket ogräs i rabatterna också, det var knappt så att det fick plats i skottkärran. Men nu är det gjort för i år. Tänker inte fixa med dem förrän i vår nu. Vi var även inne i stan och köpte en kryssboll och ljung så nu är framsidan riktigt fin. Önskar bara att jag kunde säga det samma om insidan. Vi kommer verkligen ingen vart med upplockandet. Det tar aldrig slut. Men nu ska jag fly fältet ett tag och åka in till stan och sjunga lite Singstar. Efter det blir det ett hårt danspass i schlagerbaren på Blue moon bar.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du är som fixat rabatten! Borde egentligen oxå plantera ljung & kryss, men jag tror jag låter balkongen ligga i träda denna höst & vinter...