CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 14 oktober 2008

Nygaddad

Så kom då den stora dagen igår, jag fick äntligen min pinuppa. Hon är lite mer lättklädd än jag hade tänkt från början men det blev bra ändå. Kom på när jag åkte hem igår hur jag skulle velat haft henne exakt. Men då var det lite för sent att göra nåt åt det. Jag får börja ha längre tröjor på mig när jag jobbar dock, annars kommer barna fråga varför tjejen inte har några kläder på sig. Jag har även en ny tid bokad nu men det beror på om jag får några pengar den här månaden. Har inte fått något beslut fran A kassan ännu och om det blir som det brukar så måste jag nog komplettera. Och då tar det ännu längre tid. Vet inte riktigt hur det går om jag inte får några pengar den här månaden. Då blir det till att leva snålt.

Efter tatueringen åkte jag för att hälsa på vännen H-S och hennes lilla S. Hon var så söt och deras hus kommer att bli riktigt fint tror jag. Inte för att det inte var det redan nu, men de håller på att renovera för fullt. Jag besökte även min pappa som bor i samma by och han berättade att jag visst är tremänning med min tatuerare. Vilket jag absolut inte hade nån aning om, måste berätta det för honom nästa gång. Innan jag åkte hem hann jag även med att hälsa på min mormor. Så jag hann med ganska mycket på en dag tycker jag, synd att jag inte har ett endaste dugg att göra idag bara. Jag är så uttråkad, skulle faktiskt hellre jobba än att bara sitta här och uggla. Har inte ens klätt på mig ännu. Förutom de mysbyxor och linnet jag tog på mig för att gå ut och kissa vovven i morse. Det är inte så noga nu när vi har flyttat till Kil. Jag kan gå ut hur som helst nästan, vilket är skönt. Men sent igår kväll när han skulle kissa orkade jag inte ens ta på mig ett par byxor, eller gå upp och hämta kjolen. Så jag gick ut i bara strumpbyxor, då var jag glad att jag inte mötte nån ska jag säga.

4 kommentarer:

Unknown sa...

MEN DU!!!! *skrattar*

Unknown sa...

MY GOOOD! Sikken vimmelbild de finns på dig på BLUEMOON! HA HA HA...

cojja sa...

Ja, Anders sa det. Fotografen är från Torsby så han tar bild på mig varenda gång nästan.

Anonym sa...

Du kanske kan få familjerabatt nästa gång? ;P