CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 2 oktober 2008

Uttråkad

Ja det är just vad jag är nu, och har varit ett par dagar. I går fixade jag inte ens till mig i håret, jag träffade ju ändå inte nån annan än Anders. Så idag för att ens ha motivationen att ta mig ur sängen ska jag åka in till stan. Ska se om jag hittar nåt att ha på mig på lördag. Då ska jag ut och dansa i schlagerbaren på BMB med en tjej som jag jobbade med i somras. Då jag har ett behov att gå ut varje helg får jag hela tiden utöka min bekantskapskrets för att ha nån att gå med :-) Nej då så illa är det inte, bara nästan. Men det är ju så att de flesta vännerna numera har andra intressen. Jag väntar också på att jag ska tröttna på att gå ut och dansa nån gång, men det verkar inte hända. Dessutom väntar oss en omgång Singstar innan vi går ut. Roligt roligt. Men det är på lördag det. Måste hitta på något roligt innan dess, är sugen på att bowla. Nån som vill med?

1 kommentarer:

Unknown sa...

Jag! Men har ingen barnvakt och P jobbar... :(