CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 24 januari 2009

Allt väl

Han hade lyckats hitta hem till slut, något jag inte fick reda på förrän jag vaknade vid tvåtiden i eftermiddags. Jag funderar på att stänga av telefonen i natt. Skämt åsidå, vi får hoppas att alla håller sig lugna nu ett tag. Jag väntar bara på när man ska behöva börja oroa sig för den yngsta, han är 14 nu. Men jag borde vara van om jag får egna barn nån gång i alla fall.

Idag har jag beställt löshår, ska försöka få den där frisyren jag vill ha utan att jag måste vänta på att mitt eget hår växer. Förhoppningsvis ska jag få det isatt nu i veckan också. Det beror på om min frisör stannar i stan eller åker hem till byn.

Efter den här helgen är jag ledig två på rad, det ska bli underbart skönt. Även om det innebär att jag efter det jobbar två helger på rad. Nästa helg har jag inget planerat, men det är enda tiden på hela nästa vecka som jag inte har det. Det kommer att bli ett väldigt flängande fram och tillbaka men det är ju för ett gott syfte.

Nu ska jag försöka koncentrera mig på filmen lite.

1 kommentarer:

Emma sa...

Hej hej!

Skönt att det ordnade sig med din brorsa...!

Gött å vara lite ledig! Ni måste ta o komma hit o hälsa på snart också. Hinns det inte denna ledighetsperiod så kanske nästa?

Kram Emma