CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 8 januari 2009

Byrackor

Gud vad segt tiden går, idag har vi varit hundvakter i en vecka. Alltså halva tiden kvar. Det är i alla fall ingen risk att jag kommer att köpa en valp på läääänge. Nu vet jag hur bra vi har det med en lugn och vuxen hund. Det gör inte ens nåt att han skäller i jämförelse med Matilda. Hon är överallt hela tiden. Det går inte att ha nåt ätbart framme för då lyckas hon få tag på det. Hon är kissnödig och hungrig ständigt och det går inte att lämna henne för då äter hon allt hon får tag på. Jag var på övervåningen häromdan när Anders gick ut och då trodde hon att hon blev själv. Det resulterade i att hon gick lös på innehållet i min handväska. Hon bråkar också med Tyke hela tiden så han blir uppstressad och rädd. Jag vet att allt detta är för att hon bara är valp men det är lite tröttsamt. Jag längtar till hennes matte kommer hem. Eftersom jag har jobbat i helgen och även gör det nu så har stackars Anders fått ta hand om dom ännu mer. Han ser fram emot att kanske få jobba nästa vecka så han slipper dom ett tag. Själv kan jag inte säga att jag nån gång ser fram emot att jobba.

0 kommentarer: