CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 21 januari 2009

Lust igen

Jag har inte haft nån lust att blogga efter förra helgen då min bror blev grovt misshandlad. Jag bestämde att jag skulle skriva om det i mitt nästa inlägg men att jag skulle vänta tills jag kände att jag ville skriva. Han mår i alla fall bra nu och han har varit illa ute tidigare. Det som dock skrämde hela familjen denna gång var att det kunde gått riktigt illa. Det som kommer att bli riktigt jobbigt för alla är rättegången. Jag fasar för den dagen för min brors skull, han oroar sig redan.

Annars har det inte hänt så mycket, vi har äntligen fått lämna tillbaka lånevovven men innan dess hann hon förstöra vår ena soffkudde. Vi var och köpte en ny sådan idag och tyvärr har vi visst väldigt bra kvalitet på vår soffa. Vilket innebar att kuden var rätt dyr. Den kostade 617 kr, för lite skumgummi. Men vi hade ju inte så mycket val, det var ju det eller att köpa en ny soffa.
Jag var och köpte två jättefina kuddar igår, och nya dukar och gardiner. Jag väntar på våren nu och inreder så att den inte känns så långt borta. Jag ska lägga ut bilder så fort jag städat klart.
På torsdag ska jag ha tupperwareparty, någon som är sugen på att komma?

0 kommentarer: