CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 6 januari 2009

Fortfarande kallt


Så här skönt har vi det fortfarande hemma. Om ni undrar vem grisen vid mina fötter är så är vi hundvakter åt min svägerska. Jag lovade det i ett svagt ögonblick och de "glömde" nämna att de skulle vara borta i två veckor och inte en. Hon är jättesöt men bara fyra månader tror jag. Vilket innebär att hon är väldigt busig och vild, och fruktansvärt hungrig hela tiden.
Idag har vi varit och tatuerat oss jag och maken. På samma ställe, och från början ville vi ha samma sak men det blev som vanligt Anders som fick kompromissa. Men han gjorde faktiskt det han hade tänkt från början. Jag lägger ut bilder i morrn, fryser för mycket för att klä av mig nu.

3 kommentarer:

PysselPyret sa...

Stackare, varför har ni så kallt? Synd att det inte blev nåt igår.

cojja sa...

Ja det var tråkigt, men jag har en ny tid i slutet av denna månad. Kanske sista gången på armen om jag har tur. Det är golvvärmen som strular och det vet värden om men det händer inget för dom.

Unknown sa...

Åh, vad spännande! Jag ser fram emot att få se!