CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 28 januari 2009

Jag börjar bli gammal

Jag är trött. och då har jag ändå sovit i soffan sedan halv åtta ungefär. Jag ville hålla mig vaken för att kunna somna tidigt med det gick bara inte. Jag somnade sent igår kväll och var tvungen att gå upp tidigt i morse. Sen har jag suttit i tatuerarstolen i över två timmar idag. Men nu är armen nästan färdig. Det saknas en liten detalj som jag inte ens har bestämt om jag vill ha än. Jag orkar verkligen inte lägga ut en bild nu utan gör det i morrn.
Egentligen skulle jag ha gått ut i kväll också men när R ringde och frågade om jag skulle bli arg om han jobbade istället för att fälja med ut kände jag bara: nej, gud vad skönt då får jag sova istället. Det måste tyda på att jag närmar mig 30 med stormsteg :-)

1 kommentarer:

Unknown sa...

Du har blivit utmanad! Hittar en superspännande utmaning på min blogg! Kram