CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 6 januari 2009

Burr

Det är kallt ute nu, vilket är mysigt tycker jag. Men det är inte lika mysigt att det är svinkallt inne. Vi hade 13 grader i sovrummet i morse. Och på nedervåningen är det ännu kallare. Jag låg i soffan med långkalsonger, jeans, dubbla tröjor, raggsockor och en filt förut. Och ändå frös jag. Det märks att det är kallt här inne när till och med Anders fryser, och det gör han aldrig. Det har varit riktigt skönt att komma till jobbet och värmen i helgen.



I morgon bär det av norrut för en ny gaddning. Jag hade tänkt göra ett skepp på insidan av armen men jag tror att det får vänta tills nästa gång. Det blir nog två svalor i morrn istället. Skeppet kommer att ta fyra timmar och kommer nog att göra riktigt ont, så jag skjuter lite på smärtan igen. Men nu ska jag ta och krypa ner under täcket innan jag fryser fingrarna av mig.

0 kommentarer: