CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 23 januari 2009

Längtar bort

Jag har spenderat en del av kvällen sökandes efter resor. Vi har kommit fram till att vi åker vecka nio, vart vet vi inte riktigt än. Väntar på att det ska bli lite billigare men tyvärr är det ju sportlov den veckan så det kanske inte blir så billigt. Men det är enda veckan som jag är ledig och vi inte har något planerat. Det lutar just nu lite åt Egypten, det är konstigt men jag brukar oftast hamna i Afrika av någon anledning. Någon gång vill jag ta med Anders till Kenya så att han får uppleva allt det underbara jag fick. Men det är en helt annan kostnad som vi får ta senare i livet. Det ska bara bli så underbart skönt att få komma bort och kanske få lite sol på köpet. Jag hatar verkligen den här tiden på året, jag väntar bara på våren men den är så långt bort. Det är mörkt och kallt och usch. Nån som har en bra idé hur man gör det mer uthärdligt? Som tur är har jag ett bröllop att se fram emot i alla fall.

0 kommentarer: