CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 25 januari 2009

Istället för att terra er med kedjemail så lägger jag upp svaren här i stället.

När gick du upp i morse :Jag gick och la mig kl åtta i morse och gick upp vid två på eftermiddagen

Diamanter eller pärlor? : Diamanter, gillar bling blig

Senaste filmen du såg på bio? : Arn tror jag

Favorit tv-program : Just nu Miami Ink

Vad åt du till frukost? Det är väl frukost även om man äter det innan man går och lägger sig så, thekakor med ost och grillkrydda som micrades

Vad är ditt / dina andranamn : Linda

Din favoritmat? : Hamburgare

Vilken mat gillar du inte : Oj, det är nog lättare att lista det jag gillar

Vilken är din favorit-CD för tillfället : Hmm... har nog ingen just nu

Vilken bil kör du? : Citroen Xsara kombi

Vilken är din Favoritmacka? : Tonfisk

Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? : Pretentiösa människor som anser sig vara bättre än oss som gillar "enkel" kultur

Vilka är dina favoritkläder? : Jeans och tights

Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? : Västindien eller Bali

Favoritklädmärke? : Acne

Var vill du dra dig tillbaka? : Nånstans där det är varmt och billigt

Favorittid på dagen? : Nu när jag jobbar så olika tider så är det ingen speciell, när man kommit hem från jobbet

Var är du född? : Karlstad BB, jag var tvärtemot redan då och kom med fötterna först

Vilken är din favoritsport att se på? : Om Sverige spelar så är det fotboll, annars Färjestad

Coca Cola eller Pepsi : Spelar ingen större roll

Fotboll eller ishockey : Se ovan

Är du en morgonmänniska eller nattuggla? : Nattuggla absolut

Pedikyr eller manikyr? : Båda helst

Några spännande nyheter att berätta för oss? : Nej inte mycket

Vad ville du bli när du var liten? : Polis

Bästa barndomsminnet? : Usch vad hemskt, jag kommer inte på nåt

Varit i Afrika? : Ja två gånger, Marocko och Kenya

Nånsin rullat in någon i toapapper? : Nej

Varit med om en bilolycka? : Bara en liten

Favoritdag i veckan? : Nu när jag jobbar helger är det vilken dag som helst när jag är ledig, men jag gillar lördagkvällar

Favoritblomma? : Ringblomma

Favorit-snabbmatsrestaurant? : Sibylla och den Indiska vid Hötorget

Äger du en cykel? : Nej jag äger två

I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? : Kreditkort och jag funkar inte bra ihop

Läggdags? : I morgon bitti vid en halv åtta, åtta

Senaste personen du delade en middag med? : Anders, precis innan jag åkte och jobbade

Vad sysslar du med just nu? : "jobbar", vilket betyder sitter framför TVn

Favoritfärg : Svart och vit

Hur många tatueringar? : Om man räknar de på armen som en så har jag åtta

1 kommentarer:

Unknown sa...

Tänkte bara berätta att jag bloggar igen... :)

KRAM