CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 13 november 2008

Babbel

Jag såg precis reklam för Sing a long på trean och det verkar som om Regina Lund kommer att mörda en av mina absoluta favoritlåtar. Vanligtvis börjar jag nästan gråta när jag hör den och när Amanda Jensen sjöng den i Idol förra året så gjorde jag verkligen det. Både jag och Kirsti. Jag pratar om den fantastiska Halleluja, jag har hört den med Jeff Buckley mest men det var inte han som gjorde orginalet. Kommer inte i håg vad den farbrorn heter.

Just nu sitter jag och väntar på maken. Jag var sugen på glass så jag tvingade iväg honom till Coop. Han får skylla sig själv eftersom han inte bytt däck på bilen än och jag vill inte köra omkring då om jag inte måste. Sen är det ju kallt ute också ;-)

I morrn ska vi på after work med Arvingarna, men det räknas inte som utgång eftersom jag ska köra. Första gången jag går dit och dricker cola. Men jag ser fram emot att komma ut och träffa lite folk och sitta och prata lite. Måste gå upp och se om jag har nåt att ta på mig.

0 kommentarer: