CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 8 november 2008

Lördagkväll i soffan

Om ni undrar hur det kommer sig att jag sitter hemma en lördagkväll så beror det på att jag slagit vad med min käre make om att jag inte ska gå ut mer i år. Han trodde inte på det när jag sa det så han satte 500 kr på att jag inte skulle klara det. Det han nog inte tänkte på var att efter nästa helg så kommer jag att jobba fyra helger i rad. Så nu funderar jag på vad jag ska göra för något roligt med de pengar jag kommer att få.

Har precis sett filmen "Tomten är far till alla barnen" det är f-n i mig en av de bästa filmer som finns. Vet inte hur många gånger jag sett den. Visserligen skulle jag velat sett den närmare jul men det fanns inget annat roligt att se på dumburken ikväll. Ska nog gå och ta en cider och lägga lite pussel nu, något måste jag fördriva tiden med nu när jag inte ska gå ut och dansa. Och pussel är ju precis lika kul, kan man ju låtsas i alla fall.

0 kommentarer: