CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 10 november 2008

Happy birthday to me

Så var man ett år äldre då, som om det skulle vara så stor skillnad. Det är om två år den stora skillnaden kommer för då byter åldern tiotal. Maken fyller 30 i februari redan och tycker inte om när man påpekar det. Vilket betyder att jag gör det ofta :-) Men ålder är verkligen bara en siffra, man är inte äldre än man känner sig. Jag läste i söndagstidningen igår att Håkan i färjan och kryssningsvärden Per är lika gamla och det ser ju ut att vara minst tio års skillnad emellan dom. Jag hoppas att jag kan se lika fräsch ut som Håkan när jag är 40.

Jag fick ingen frukost på sängen i morse heller. Bara för att maken trodde att jag hellre ville sova. Presenten fick jag ju redan i början av hösten, mina älskade Acne Pistols, men jag kunde väl ha fått lite sång och en kopp varm oboy i alla fall. Skärpning A!
Jag har även fått present av mina föräldrar för en vecka sen. Var ju tvungen att önska mig en ny kamera när jag tappat bort den gamla. Missade att köpa laddare till den så nu är det slut i batterierna dock. Trodde dum som jag var att sådant ingår. Det är väl inget som ingår nu för tiden. Ska man köpa barnvagn så är ju hjulen ett tillbehör. Nu måste jag gå och städa eftersom jag kommer att bli lite firad i eftermiddag i alla fall.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hipp hipp hurra för Cojja som fyller år ida´!!! =D

Jo, det ska ingå... Det har det gjort till båda mina kameror...