CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 9 november 2008

Tårta på tårta

Ja jag har ätit tårta idag också. Jag och maken har varit på 1 års kalas och ätit gristårta. Den var väldigt god. Och kalaset var väldigt trevligt. Födelsedagsbarnet är ett riktigt charmtroll och vi satt alla och bara log och önskade att vi kommer få en sådan sötnos nån gång. Det var i alla fall vad jag tänkte. Vi hade köpt ett litet silverarmband till henne tillsammans med ett annat kompispar och det verkade väldigt uppskattat. Lilla J gick och bar på det länge och försökte ta det på sig och åt på det en del också. Det kommer bli många smycken på den tjejen i framtiden tror jag. Säkert både i tungan och läppen, eller hur J? ;-)

Annars har det inte hänt mycket idag. Har mest slappat i sängen och kollat på TV. Men det får man göra en regnig söndag. I morgon fyller jag år :-) Och maken skulle inte åka till Stockholm för hans kollega är fortfarande matförgiftad. Det tycker jag är bra. Att maken ska va hemma alltså, inte att den andre är matförgiftad.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, vad du är snäll! Tack för de fina orden! Och givetvis TACK för att ni kom! Armbandet var så vackert! Vi ses imöra!

KRAAM

Anonym sa...

Då är det ju indirekt bra att den andre är matförgiftad! ;P