CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 12 november 2008

Tröttis

Jag jobbade igår, en lååång dag. Skulle ha jobbat till fem, vilket är en lång dag i sig, men hon som skulle stänga hela dagiset var sjuk så jag var tvungen att göra det. Det var lite nervöst att låsa och sätta på larmet för första gången. Och egentligen ska inte vikarier göra det så antingen var det riktig kris eller så är jag så himla duktig och pålitlig :-) Jag tror att det gick bra i alla fall, ska dit i morrn igen så då får jag väl höra om det inte gjorde det. I alla fall så hade jag en fruktansvärd huvudvärk när jag kom hem och var riktigt trött. Så det var bara att slänga sig i soffan och vänta på att klockan blev så mycket att jag kunde gå och lägga mig. Kunde nätt och jämnt hålla mig vaken till Desperate housewifes så nu måste jag se Brothers and Sisters på söndag. Men det är ganska skönt att ligga och titta på repriser på söndagarna. Som tur är ringde ingen idag så jag ser ut att bli ledig. Ska nog ta och putsa fönstren, så man ser det trista vädret där ute.

0 kommentarer: