CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 8 november 2008

Dagens inköp

Jag vet att de inte är särskilt moderna, och absolut inte i denna färgen men mina förra är de absolut skönaste skor jag nånsin ägt. De är dock väldigt slitna nu så det var dags för ett par nya. Och jag kunde inte låta bli att ta en lite roligare färg än beige. Det är jag och alla andra fjortisar som har dom.



Spenderade ju som sagt dagen på stan och i mitt i city gallerian var det redan jul tydligen. Granen har stått där sedan förra veckan i alla fall. Jag tycker att det är liiite tidigt att börja redan.


Dagen avslutades med en fika på Royal, fick min födelsedagstårta nu eftersom maken inte kommer att vara hemma på min födelsedag. Som tur är kommer J, P och lilla J och firar mig så jag slipper vara helt själv.





0 kommentarer: