CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 10 november 2008

Firad

Jag fick öppna många presenter i dag. Familjen R hade med sig en hel påse, roligt roligt. Tack så mycket för uppvaktningen. Men det roligaste var förstås att ni kom och hälsade på. Jag fick ett paket av maken också, trots att jag redan fått min present. Ett nattlinne från H&M som jag var tänkt att köpa själv förra veckan. Han vet vad jag vill ha min käre man. Eller så har han tröttnat på mina fula snobbenpyjamasar.
Jag vill bli smal och snygg!!!! Varför finns det inga enkla sätt att bli det. Ett magiskt piller att ta och sen ser man ut precis som man vill. Jag funderar på att gå med i viktväktarna, men det är så tråkigt att göra det själv. Skulle vilja ha sällskap. Önskar att jag tyckte om kött för då kunde jag köra GI som verkligen verkar funka. Men det smakar ju BLÄÄ. Allt som är nyttigt är äckligt och ju onyttigare det är ju godare är det. Gud måste ha lett i sin himmel när han kom på den idén. Den som upfann chipsen borde skjutas.

1 kommentarer:

Unknown sa...

Heej igen! Har hittat tillbaka hit nu! Tihi... Tack för att vi fick komma och uppvakta dig! Vi hade superkul! Ses imöra! Kraam