CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 17 november 2008

Ny frill?

Jag är sugen på en ny frisyr och funderar lite på att kopiera min idol Agyness Deyns nya frill. (Det uttalas Agnes Dean har jag precis lärt mig. Hon ville bara ha en annorlunda stavning) Hon har dock lite tjockare och längre hår men om jag kapar luggen och lägger håret i en mittbena borde det likna den frisyren i alla fall. Det kommer nog dock gå åt en del hårspray och det blir till att tupera en del.
Bilden är hämtad från i.dailymail.co.uk

Jag bestämde mig för att testa hur jag ser ut i kort lugg men det blev tyvärr inte så bra

Vad tycker ni, vilken frisyr ska jag ha?

1 kommentarer:

Emma sa...

Hhihi..vet inte om det funkar att jämföra sådär! Men frisyren verkar snygg! Jag säger Go 4 it!

Dock vet jag inte vem tjejen med den konstiga stavningen är!!!!