CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 7 september 2008

Dagen efter

Nu tycks min dator fungera som den ska igen. Tidigare under dagen har den inte velat göra det och då har det inte blivit något bloggande heller. Vi hade som planerat en liten fest igår, med betoning på liten. Det är någon förbannelse som vilar över mina fester. Även om jag planerar dom långt i förväg så får minst halva inbjudningslistan förhinder. Men vi var i alla fall ett tappert gäng som hamnade på Blue Moon Bar igår. Och den första jag får se när jag kommer fram till baren var Marcoolio. Bara det gjorde kvällen lyckad. En annan skräll var att min *annars så sittande hela festen* make dansade. Han hade väl inget val, de andra killarna gjorde ju också det *tihi* Hemma hos oss innan kom någon på idén att vi skulle röka vattenpipa. Men då jag fick höra av min fd granne när jag fick den att den inte fungerar försökte jag tala om det för resten. Men skam den som ger sig, med hjälp av lite eltape så funkade den faktiskt. Sedan satt vi som klistrade runt den och bolmade.
Denna outfit blev det till slut, förstår dock inte hur tuttarna kan se så mycket större ut på bilden än vad de gjorde i verkligheten.
Festens medelpunkt

Vi måste ha världens mest uppmärksamhetskrävande hund. Han vägrade flytta sig så jag fick hämta fler stolar. Och ja det är det töntiga dansprogrammet som skymtar i bakgrunden, men det var inte jag som ville titta.


Vi är fler som inte tycker om när husse åker på söndagar.





1 kommentarer:

Anonym sa...

Såå ledsen för att jag inte kunde komma! =(

Jeezez vilken cool outfit du hade på dig! Du är modig du! =)

Jag såg Markoolio på fredagen, han traskade förbi mig på Åhléns & satte på sig solglasögonen när han gick ut i höstrusket. Inte lätt att vara kändis! :P

Och givetvis så ska ju Tyke ha en egen stol, lilla sötnosen! ;)