CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 5 september 2008

Fransar fransar fransar

Som många som känner mig vet så älskar jag fransar, både på kläder skor och väskor. Dessa skor inhandlade jag (eller egentligen maken) på Din Sko i vintras.
Och dessa också på Din sko för ca sex år sedan.




Det här är västen jag köpte och hade på mig förra helgen. Den är från Gina Tricot.





Denna väska köpte maken till mig förra veckan, det visade sig att om man är generös så får man generositet tillbaka också. Apropå det så hade jag en överraskning till maken även när han kom hem denna vecka. Jag hade nämligen varit till Biltema och köpt och monterat ihop, med hjälp av vännen L:s sambo H förstås, en cykel åt honom. Jag insåg först igår att det jag lagt ut på presenter till honom de här veckorna kunde jag ha köpt mina älskade Acne Pistols för.

Vi tog även en tur till Myrorna förra helgen och när vi skulle gå fick jag syn på denna pärla. Men då jag såg att det var en storlek 36 var jag tänkt att gå därifrån utan att pröva den. Men sen kom jag på att jag skulle passa på att köpa en skinnväst och då kunde jag ju lika gärna ta med jackan och pröva den. Och otroligt nog så passade den. Den är så cool midjekort och med lite kortare ärmar. Jag är så lycklig att jag prövade den. Jag kunde inte sluta le på hela den dagen. Tänk att en så liten sak kan göra en så glad.


visst är den häftig.







0 kommentarer: