CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 7 september 2008

Det kan inte vara sant

Mina föräldrar var i Stockholm i helgen och när jag pratade med min mamma sa jag åt henne att ringa om de kom i närheten av en Acne butik. Jag vill ju som sagt väldigt gärna ha de där stövlarna. Men jag trodde adrig att de skulle göra sig det besväret. Men helvetet måste ha frusit eller nåt för plötsligt ringde hon och hade hittat dom i rätt storlek och bad mig föra över pengar om jag skulle ha dom Så jag var i exstas hela kvällen och efter att de kommit förbi med dem idag, och även bjudit ut oss på mat, hann jag knappt in innan jag slet upp kartongen och skulle prova. Och jag får inte på mig den. Foten går inte i själva "skon" därnere hur mycket jag än drar och trycker. Prövar till slut den vänstra stöveln och den passar. Efter att ha känt på den högra stöveln inser jag att en söm är trasig i fodret och att det därför släppt från stöveln. Det dras då med och korvar sig så att jag inte får på den. Jag har alltså köpt ett par stövlar för 3500 kr över 30 mil härifrån och de är trasiga. Det är nåt som bara skulle hända mig. Får ringa Åhlens city i morrn och höra vad jag ska göra. Det roliga är också att det var det sista paret i den storleken. Förresten ska jag inte säga att det är jag som har köpt dom, det var min födelsedagspresent från maken som kom lite tidigare. Och får jag bestämma så var det även julklappen. Får återkomma i morgon och berätta vad de sa.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du inte lämna in stöveln till en skomakare? Visa iaf & hör med dom om dom tror att det kan fixas.