CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 25 september 2008

Utmaning

Reglerna lyder som följande:

Svara på alla frågor.
Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Vilken mat äter du ofta? Hamburgare, skäms men det är verkligen så. I looove Sibyllas Green star.

När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av? Tyvärr oftast den som sitter kvar. Helt enkelt för att jag inte tänker på att jag kan hjälpa till, är så jäkla disträ, så säg gärna till mig om ni vill.

Var sitter du helst när du bloggar? Vid skrivbordet i mitt nya arbetsrum. Eller framför TV:n.

Köper du ofta Triss? Nej nån gång i halvåret kanske, och så klagar man på att man aldrig vinner.

Vilket land eller stad har varit din bästa semester? Svårt val, det står mellan Storbritannien eller Kenya. I England hittade jag ju min sötis men Kenya var en fantastisk upplevelse.

Vilken TV-kanal tittar du på mest? Femman tror jag, men det blir ganska mycket trean och sexan också. Hela kvällarna, och även en del av dagarna nu oxå när jag är arbetslös, spenderas framför dumburken.

Ok, nu ska jag utmana 4 pers också, jag som knappt läser några bloggar. Jag får ta de jag läser då:
Lycka
Livet på landet
Drömmar om Junibacken
och
Små vackra ting

1 kommentarer:

PysselPyret sa...

Nu är det klart. Du får gå in och läsa i min blogg.