CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 15 september 2008

Kort och gott

Jag är så förkyld så allt är verkligen jobbigt just nu. Även att blogga. Så jag uppdaterar lite kort om det viktigaste bara.
Jag åkte till Stockholm i onsdags och bytte stövlarna. Resan gick på 39 kr totalt och stövlarna passade även i den större storleken. I skaftet var de t.o.m bättre. Jag inhandlade även nitar så nu är mitt skärp klart så fort jag satt på tryckknappar. Det tog några timmar att få på alla nitar men det var det värt. Det blev riktigt bra faktiskt, lägger ut bild så fort det är klart.
I torsdags fick jag jobba på en skola för första gången. Allt gick så snabbt så jag hann aldrig bli nervös. De ringde och jag skulle vara där inom en timme, när jag väl kom dit fick jag reda på att jag skulle ha en gympalektion om tio minuter. Hade lite friidrott och det gick ok för att ha varit helt oplanerat. Helgen har jag spenderat i min hembygd, på Torsbymârten. Det var kul men kallt som satan. Trodde jag skulle frysa ihjäl på fredagskvällen så det blev en lugn hemmakväll på lördagen. Vi köpte strumpor som vanligt, lite smycken och en ny stoor vattenpipa. Jag gillar verkligen att röka vattenpipa, till skillnad mot cigaretter. Men det är bara för att det smakar så gott.
Vi fick även beskedet att vår nuvarande lägenhet nu är uthyrd från 1 okt, så vi slapp dubbla hyror. Så nu börjar vi flytta till helgen. Tänkte packa nu i veckan så jag hoppas att jag blir lite bättre snart. *snörvel'

1 kommentarer:

Anonym sa...

Nu när ni slipper dubbel hyra så kan du ju köpa den där jättefina cykeln som du vill ha! =)