CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 2 september 2008

Kunde blivit flera...

Jag blev nästan övertalad till att göra flera, kunde fått ett bra paketpris. Men det blev bara det som var tänkt från början. Måste ju spara lite så man har nåt mer att göra. Jag har dessvärre inte hittat de förbaskade batterierna ännu trots att jag vänt upp och ner på hela lägenheten. Men batterierna i kameran höll såpass att jag hann att ta några bilder. Får se nu om de räcker för att jag ska kunna lägga in dem också...

Bakifrån...



och framifrån. Bilden blev inte så tydlig tyvärr.


Jag sa ju att det var nåt diskret. Man tänker inte ens på det om man inte tittar nära. Men det andra jag blev sugen på att göra idag är däremot nåt man ser direkt. Får se om det blir av nån gång eller om jag är för feg. Det är ju svårt att sluta om man väl börjat, detsamma gäller för tatueringar. Har planer på flera till. Om det gick att få tag på tatueraren och boka tid vill säga.

0 kommentarer: