CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 5 september 2008

Dagens inköp

Kunde ju inte låta bli att shoppa även idag. Det blev ett par spetstights, har kollat på ett par på Monki länge men tyckt att 249 kr varit för dyrt. Men nu hade Gina fått in ett par för 149. Jag köpte även dessa strumpbyxor där.

Jag gillar verkligen mönstret och färgerna är finare i verkligheten. Vidare köpte jag även en keps (för tidiga morgonpromenader med vovven) och en kort svart kjol med hög midja. Den senare kan det hända att jag kommer att ha på vår fest i morgon. Jag ska äntligen få gå ut och dansa järnet på Blue moon bar. Har inte varit där på jättelänge. Om jag ska ha kjolen eller inte beror på hur mycket valkar som trycks upp av den då jag ska ha min spetsbody till. Och den döljer ju inte så mycket. Tänkte matcha det med illrosa BH (som kommer att synas rätt väl ja) och chockrosa skor. Jag har lovat lilla J att lägga ut bilder men de kommer nog inte förräns på söndag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli roligt att se! Och jag vill se dagens outfit på bloggen igen!

Unknown sa...

Hm, det har varit söndag läääänge nu! Den är till och med snart slut!